Ogłoszenie 16/2018 BIP KPRM 32563. Kwestionariusz dla kandydata. Wynik naboru.
Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: starszy specjalista Sekcji Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy do spraw: realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Kijowska 5
Bydgoszcz i teren woj. kujawsko-pomorskiego
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85-090 Bydgoszcz
Wymiar etatu: 1 etat
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Warunki pracy:
praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe – kontrola i nadzór robót budowlanych branży instalacyjnej w jednostkach Policji, nadzór i kontrola robót występujących bezpośrednio na budowach, na wysokościach, w zagłębieniach, praca przy użyciu komputera, aparatu fotograficznego, miernika laserowego, bariery architektoniczne - tworzone w trakcie remontów oraz budowy nowych obiektów policyjnych,
Zakres zadań:
- nadzorowanie i rozliczanie powierzonych zadań remontowych lub inwestycyjnych w branży instalacyjnej
- rozpoznawanie najpilniejszych potrzeb i samodzielne przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiar i kosztorysów inwestorskich dla potrzeb małych remontów czy modernizacji niewymagających opracowania dokumentacji budowlanej branży sanitarnej, c.o. i gazowej
- przygotowywanie zadań do realizacji i uczestniczenie w procedurach o zamówienie publiczne, współtworzenie części specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uczestniczenie w pracach komisji przetargowej
- dokonywanie przeglądów technicznych instalacji sanitarnych, c.o. i gazowej, sporządzanie stosownych protokołów z przeprowadzonych kontroli nieruchomości, będących w trwałym zarządzie KWP w Bydgoszczy
- rozpoznawanie na bieżąco rynku firm wykonawczych, asortymentu materiałów budowlanych, ich dostępności i ceny, śledzenie nowości technicznych oraz zapoznawanie z obowiązującymi przepisami niezbędnymi do realizacji powierzonych zadań
- dokonywanie aktualizacji karty danego obiektu każdorazowo po zakończeniu prowadzonego zadania remontowego lub inwestycyjnego
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe techniczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
- członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
- prawo jazdy kat. B
- obsługa pakietu MS Office
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego
- znajomość wykonywania kosztorysów inwestorskich
- dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: średnie o profilu instalacyjnym
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
Dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/cv i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych w zakresie wykształcenia/kursów/szkoleń
- kopia prawa jazdy
- kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r.
- o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określania rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie http://bip.bydgoszcz.kwp.policja.gov.pl zakładka PRACA W POLICJI / OGŁOSZENIA NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY)
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Terminy i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 21.09.2018 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 32563
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kwp@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być tylko instytucje upoważnione z mocy prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
- Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 4100 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynik naboru nr. 2 (załącznik).
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie 16/2018 BIP KPRM 32563. Kwestionariusz dla kandydata.
Data publikacji : 24.08.2018 00:00(pdf 323.26 KB)Ogłoszenie 16/2018 BIP KPRM 32563. Kwestionariusz dla kandydata.
-
Kwestionariusz dla kandydata.
Data publikacji : 24.08.2018 00:00(pdf 493.97 KB)Kwestionariusz dla kandydata.
-
Wynik naboru. Ogłoszenie numer: KWP 16/2018, BIP KPRM 32563
Data publikacji : 03.10.2018 12:31(pdf 121.02 KB)Wynik naboru. Ogłoszenie numer: KWP 16/2018, BIP KPRM 32563
-
Wynik naboru. nr.2 Ogłoszenie 16/2018 BIP KPRM 32563.
Data publikacji : 04.02.2019 13:21(pdf 82.89 KB)