Ogłoszenie 26/2021 BIP KPRM 90264. Kwestionariusz dla kandydata. Wynik naboru.
Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: starszy specjalista Zespołu Telekomunikacji Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy do spraw: nadzorowania i administrowania systemami teletransmisyjnymi i telekomutacyjnymi
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz
Wymiar etatu: 1 etat
Warunki pracy:
Prace polegające na uczestniczeniu w planowaniu oraz monitorowaniu i zarządzaniu systemem telefonii w tym telefonii IP, monitorowaniu i zarządzaniu zasobami systemu Ogólnopolskiej Sieć Teleinformatycznej dla numeru 112 (OST112) oraz usługami teleinformatycznymi uruchomionymi w ramach sieci OST112, obsłudze technicznej rejestratorów rozmów, realizacji zadań związanych z utrzymaniem w sprawności analogowych i cyfrowych linii dla terminali abonenckich, łączy telefonicznych, teleinformatycznych. Z uwagi na występującą sporadycznie konieczność wyjazdów służbowych pożądane są uprawnienia do kierowania pojazdami. Realizacja zadań wymaga współdziałania z wewnętrznymi służbami technicznymi łączności resortowej i publicznymi operatorami telekomunikacyjnymi w celu niezwłocznego usuwania uszkodzeń w nadzorowanych systemach oraz urządzeniach telekomunikacyjnych. Występuje możliwość reprezentowania urzędu w spotkaniach oraz szkoleniach branżowych. Praca wykonywana jest przed monitorem komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Realizacja czynności technicznych może sporadycznie wymagać użycia siły fizycznej.
Nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy. Praca wykonywana jest z wykorzystaniem sprzętu komputerowego oraz urządzeń pomiarowo-kontrolnych. Stałe stanowisko pracy usytuowane jest w budynku na poziomie „0” (parter). W poziomych ciągach komunikacyjnych kondygnacji ”0” występują schody redukujące różnice poziomów pomiędzy poziomami poszczególnych części budynku. Do stanowiska pracy nie można się dostać bez pokonania 5 stopni schodów które nie są wyposażone w windy lub podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Na kondygnacji budynku, na której znajduje się stanowisko pracy nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań:
- administruje systemy teletransmisyjne (sieć POLMAN i OST112) i telekomutacyjne (telefonia IP, ISDN oraz analogowa)
- wykonuje projekty techniczne i uczestniczy w projektach budowy, rozbudowy i modernizacji sieci telekomunikacyjnych oraz prowadzi nadzór nad nowo wdrażanymi systemami
- zajmuje się obsługą serwisową sieci OST112 i VoIP usuwając nietypowe awarie systemów oraz wspomaga innych pracowników będąc ekspertem w tej dziedzinie
- analizuje potrzeby i planuje w perspektywie rocznej nowe przedsięwzięcia telekomunikacyjne, przeglądy serwisowe oraz zaopatrzenia w niezbędne materiały i sprzęt dla jednostek województwa kujawsko – pomorskiego
- opracowuje dokumentację dotyczącą zamówień publicznych na dostawę sprzętu, materiałów oraz usług serwisowych z zakresu łączności
- uczestniczy w odbiorach dostarczanego sprzętu, materiałów oraz nadzoruje realizację poprawności realizacji umów oraz usług serwisowych, współpracuje z firmami
- uczestniczy w seminariach i szkoleniach oraz naradach technicznych
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe o profilu telekomunikacyjnym
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w sektorze telekomunikacyjnym
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- znajomość standardów łączności przewodowej
- znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych (sprzęt i oprogramowanie)
- zaawansowana znajomość rynku telekomunikacyjnego (sprzęt i oprogramowanie)
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
- asertywność oraz umiejętność przekonywania
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe o profilu telekomunikacyjnym, specjalizacja: telekomutacja
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok projektowania oraz zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi
- prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/cv i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie http://bip.bydgoszcz.kwp.policja.gov.pl zakładka PRACA W POLICJI / OGŁOSZENIA NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY)
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Terminy i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie do: 14.01.2022 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 90264
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7,
85-090 Bydgoszcz - Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kwp@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) - Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania (poprawienia), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 3400,-zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynik naboru (w załączniku).
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie 26/2021 BIP KPRM 90264.
Data publikacji : 03.01.2022 00:00(pdf 132.1 KB)Ogłoszenie 26/2021 BIP KPRM 90264 - plik pdf.
-
Kwestionariusz dla kandydata.
Data publikacji : 03.01.2022 00:00(pdf 491.35 KB)Kwestionariusz dla kandydata - plik pdf.
-
Wynik naboru.
Data publikacji : 04.02.2022 13:06(pdf 81.39 KB)Wynik naboru - plik pdf.