Archiwum ogłoszeń 2023 r. na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej. Wyniki naboru.

Ogłoszenie 24/2023 BIP KPRM 123745. Kwestionariusz dla kandydata. Wynik naboru.

Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: inspektor Sekcji Gospodarki Materiałowo – Technicznej Wydziału Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy do spraw: prowadzenia gospodarki środkami czystości będącymi w dyspozycji  KWP w Bydgoszczy

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

ul. Iławska 1

85 – 720 Bydgoszcz

Wymiar etatu: 1 etat

Warunki pracy:

Praca administracyjno – biurowa, nie wymaga wysiłku fizycznego. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy pomieszczeniami i budynkami KWP w Bydgoszczy zlokalizowanymi na terenie miasta, przewiduje się wyjazdy służbowe do jednostek Policji na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego.

Praca wykonywana przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Stanowisko wyposażone w meble biurowe, szafy kartoteczne, dwa komputery, centralne urządzenie wielofunkcyjne (drukarki, ksero, skaner) zlokalizowanej poza pomieszczeniem, w którym umiejscowione jest stanowisko pracy. Budynek stanowiący miejsce pracy nie posiada podjazdów, wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, stanowisko znajduje się w pomieszczeniu na drugiej kondygnacji.

Zakres zadań:

  • kupuje i rozdziela środki czystości na jednostki Policji woj. kujawsko – pomorskiego
  • wystawia dokumenty przychodowo – rozchodowe na środki czystości
  • opracowuje dokumenty finansowe biorące udział w obiegu dokumentów finansowo – księgowych w KWP w Bydgoszczy
  • prowadzi ewidencję główną w zakresie gospodarowania środkami czystości oraz wystawia dokumentację przychodowo – rozchodową
  • sporządza normy należności na środki czystości oraz oblicza normatyw magazynowy w zakresie prowadzonej ewidencji środków czystości
  • sporządza plan materiałowo – finansowy
  • porównuje stany ewidencyjne z magazynem

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy biurowej
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • znajomość obsługi komputera
  • znajomość przepisów prawa i umiejętność stosowania ich w praktyce
  • komunikatywność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Co oferujemy:

  • stabilna praca w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • nagrody jubileuszowe
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego                           
  • stołówka pracownicza
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną
  • możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo – Pożyczkowej
  • dobra lokalizacja

Dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/cv i list motywacyjny
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie http://bip.bydgoszcz.kwp.policja.gov.pl zakładka PRACA W POLICJI / OGŁOSZENIA NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY)

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Terminy i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2023 r.

  1. w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 123745 w biurze przepustek lub przesyłając pocztą na adres KWP w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85 – 090 Bydgoszcz

           Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  1. w formie elektronicznej

a) na adres e-mailowy: kadry@bg.policja.gov.pl - opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub pieczęcią elektroniczną weryfikowaną przy pomocy certyfikatu zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 5 września 2016 r.  o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej,

b) opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym e PUAP, zgodnie  z art. 20ae ust. 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich7, 85-090 Bydgoszcz
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kwp@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie

cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Inne informacje:

podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.

Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 3660,02 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wynik naboru:

Ogłoszenie numer: KWP 24/2023, BIP KPRM 123745
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

Stanowisko: inspektor Sekcji Gospodarki Materiałowo – Technicznej Wydziału Zaopatrzenia KWP w Bydgoszczy
Status ogłoszenia: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Wynik rekrutacji:
Imię i nazwisko: ANNA KALATA
Miejsce zamieszkania: STARY TORUŃ
 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data wytworzenia : 11.07.2023
Data publikacji : 13.07.2023
Data modyfikacji : 20.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Burchardt-Komorowska
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Pawlaczyk Wydział Komunikacji Społecznej KWP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Szymon Tworowski
do góry