Ogłoszenie 24/2023 BIP KPRM 123745. Kwestionariusz dla kandydata. Wynik naboru.
Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: inspektor Sekcji Gospodarki Materiałowo – Technicznej Wydziału Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy do spraw: prowadzenia gospodarki środkami czystości będącymi w dyspozycji KWP w Bydgoszczy
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Iławska 1
85 – 720 Bydgoszcz
Wymiar etatu: 1 etat
Warunki pracy:
Praca administracyjno – biurowa, nie wymaga wysiłku fizycznego. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy pomieszczeniami i budynkami KWP w Bydgoszczy zlokalizowanymi na terenie miasta, przewiduje się wyjazdy służbowe do jednostek Policji na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego.
Praca wykonywana przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Stanowisko wyposażone w meble biurowe, szafy kartoteczne, dwa komputery, centralne urządzenie wielofunkcyjne (drukarki, ksero, skaner) zlokalizowanej poza pomieszczeniem, w którym umiejscowione jest stanowisko pracy. Budynek stanowiący miejsce pracy nie posiada podjazdów, wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, stanowisko znajduje się w pomieszczeniu na drugiej kondygnacji.
Zakres zadań:
- kupuje i rozdziela środki czystości na jednostki Policji woj. kujawsko – pomorskiego
- wystawia dokumenty przychodowo – rozchodowe na środki czystości
- opracowuje dokumenty finansowe biorące udział w obiegu dokumentów finansowo – księgowych w KWP w Bydgoszczy
- prowadzi ewidencję główną w zakresie gospodarowania środkami czystości oraz wystawia dokumentację przychodowo – rozchodową
- sporządza normy należności na środki czystości oraz oblicza normatyw magazynowy w zakresie prowadzonej ewidencji środków czystości
- sporządza plan materiałowo – finansowy
- porównuje stany ewidencyjne z magazynem
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy biurowej
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- znajomość obsługi komputera
- znajomość przepisów prawa i umiejętność stosowania ich w praktyce
- komunikatywność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Co oferujemy:
- stabilna praca w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
- nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego
- stołówka pracownicza
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną
- możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo – Pożyczkowej
- dobra lokalizacja
Dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/cv i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie http://bip.bydgoszcz.kwp.policja.gov.pl zakładka PRACA W POLICJI / OGŁOSZENIA NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY)
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Terminy i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2023 r.
- w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 123745 w biurze przepustek lub przesyłając pocztą na adres KWP w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85 – 090 Bydgoszcz
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- w formie elektronicznej
a) na adres e-mailowy: kadry@bg.policja.gov.pl - opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub pieczęcią elektroniczną weryfikowaną przy pomocy certyfikatu zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej,
b) opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym e PUAP, zgodnie z art. 20ae ust. 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich7, 85-090 Bydgoszcz
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kwp@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie
cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 3660,02 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynik naboru:
Ogłoszenie numer: KWP 24/2023, BIP KPRM 123745
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Stanowisko: inspektor Sekcji Gospodarki Materiałowo – Technicznej Wydziału Zaopatrzenia KWP w Bydgoszczy
Status ogłoszenia: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Wynik rekrutacji:
Imię i nazwisko: ANNA KALATA
Miejsce zamieszkania: STARY TORUŃ
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie 24/2023 BIP KPRM 123745.
Data publikacji : 13.07.2023 01:00(pdf 167.76 KB)Ogłoszenie 24/2023 BIP KPRM 123745. Plik pdf.
-
Kwestionariusz dla kandydata.
Data publikacji : 13.07.2023 01:00(pdf 727.5 KB)Kwestionariusz dla kandydata. Plik pdf.