Ogłoszenie 2/2024 BIP KPRM 132335. Kwestionariusz dla kandydata. Wynik naboru.
Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: starszy specjalista Zespołu Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy do spraw: realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Kijowska 5
85 - 703 Bydgoszcz
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz
o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1 etat
Warunki pracy:
praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe – kontrola i nadzór robót budowlanych branży instalacyjnej w jednostkach Policji, nadzór i kontrola robót występujących bezpośrednio na budowach, na wysokościach, w zagłębieniach; praca przy użyciu komputera, aparatu fotograficznego, miernika laserowego, wstęp do pomieszczeń i części budynków o utrudnionym dostępie; bariery architektoniczne – tworzone w trakcie remontów oraz budowy nowych obiektów policyjnych, brak wind i podjazdów
Zakres zadań:
- nadzorowanie i rozliczanie powierzonych zadań remontowych lub inwestycyjnych w branży instalacyjnej
- rozpoznawanie najpilniejszych potrzeb i przygotowywanie samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla potrzeb małych remontów czy modernizacji, nie wymagających opracowania dokumentacji budowlanej branży sanitarnej, c.o. i gazowej
- przygotowywanie zadań do realizacji i uczestniczenie w procedurach o zamówienie publiczne, współtworzenie części specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uczestniczenie w pracach komisji przetargowej
- dokonywanie przeglądów technicznych instalacji sanitarnych, c.o. i gazowej, sporządzanie stosownych protokołów z przeprowadzonych kontroli nieruchomości, będących w trwałym zarządzie KWP
- rozpoznawanie na bieżąco rynku firm wykonawczych, asortymentu materiałów budowlanych, ich dostępność i ceny, śledzenie nowości technicznych oraz zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami, niezbędnymi do realizacji powierzonych zadań
- dokonywanie aktualizacji karty danego obiektu, po zakończeniu prowadzonego zadania remontowego lub inwestycyjnego
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe techniczne o profilu instalacyjnym
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjno – inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych wydanych na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
- obowiązkowe członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość wykonywania kosztorysów inwestorskich
- umiejętność rozwiązywania problemów
- dobra organizacja pracy
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Co oferujemy:
- stabilna praca w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
- nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego
- stołówka pracownicza
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną
- możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo – Pożyczkowej
- dobra lokalizacja
Dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/cv i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określania rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie http://bip.bydgoszcz.kwp.policja.gov.pl zakładka PRACA W POLICJI / OGŁOSZENIA NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY)
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Terminy i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie do: 31.01.2024 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 130772
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kwp@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest
dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 6400 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do naboru na przedmiotowe stanowisko pracy może przystąpić także obywatel Ukrainy, o którym mowa w art. 23 a ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa. Obywatele ci nie mają obowiązku potwierdzenia znajomości języka polskiego dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wynik naboru:
Ogłoszenie numer: KWP 2/2024, BIP KPRM 132335
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Stanowisko: starszy specjalista
Zespołu Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Bydgoszczy
Status ogłoszenia: nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie 2/2024 BIP KPRM 132335.
Data publikacji : 12.01.2024 00:00(pdf 227.52 KB)Treść ogłoszenia 2/2024 BIP KPRM 132335. Plik dostępny cyfrowo.
-
Kwestionariusz dla kandydata.
Data publikacji : 12.01.2024 00:00(pdf 727.48 KB)Kwestionariusz dla kandydata do ogłoszenia 2/2024 BIP KPRM 132335. Plik dostępny cyfrowo.