Archiwum ogłoszeń 2024 r. na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej. Wyniki naboru.

Ogłoszenie 6/2024 BIP KPRM 134104. Kwestionariusz dla kandydata. Wynik naboru.

Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: starszy specjalista Sekcji Nieruchomości Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy do spraw: gospodarki nieruchomościami

Miejsce wykonywania pracy: 
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Kijowska 5
85-703 Bydgoszcz

Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz 

Wymiar etatu: 1 etat
umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności

Warunki pracy:
Praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, niezwiązana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Wymaga częstych kontaktów telefonicznych, mailowych, bezpośrednich. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (brak wind i podjazdów).

Zakres zadań:

  • pozyskuje nowe nieruchomości / lokale, przekazuje nieruchomości / lokale zbędne przeznaczone na cele służbowe Policji 
  • kontroluje, nadzoruje oraz prowadzi na bieżąco sprawy związane z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości Policji
  • nadzoruje, na bieżąco kontroluje, zleca i rozlicza usługi związane z usuwaniem  z nieruchomości nieczystości stałych, usługi technicznego utrzymania nieruchomości Policji w zakresie przeglądów elektronicznych systemów przeciwpożarowych (SAP) wraz z urządzeniami (czujniki sygnalizacji pożaru, przeciwpożarowe, oddymiania, antywłamaniowe) 
  • kontroluje i nadzoruje teczki obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
  • prowadzi ewidencję nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy oraz nieruchomości w posiadaniu zależnym
  • nadzoruje, na bieżąco kontroluje, zawiera, aktualizuje, rozwiązuje i rozlicza umowy najmu, użyczenia i dzierżawy nieruchomości i części nieruchomości należących do podmiotów spoza Policji na potrzeby służbowe Policji
  • prowadzi ewidencję zużycia mediów w zakresie rzeczowo – finansowym, analizuje koszty utrzymania nieruchomości oraz inicjuje przedsięwzięcia oszczędnościowe
  • przygotowuje wnioski na wszczęcie procedury zamówienia publicznego oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowych dla zamówień publicznych podlegających pod Ustawę Prawo Zamówień Publicznych

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe 
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • prawo jazdy kat. B
  • obsługa pakietu MS Office
  • znajomość przepisów z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja czasu pracy
  • mobilność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Co oferujemy:

  • stabilna praca w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • nagrody jubileuszowe 
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego        
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną
  • możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo – Pożyczkowej
  • dobra lokalizacja

Dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/cv i list motywacyjny
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie http://bip.bydgoszcz.kwp.policja.gov.pl zakładka PRACA W POLICJI / OGŁOSZENIA NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ  W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY)
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów 

Terminy i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć  w formie papierowej w zamkniętej kopercie do 01.03.2024 r.: 
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  •     Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich7, 85-090 Bydgoszcz
  •     Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kwp@bg.policja.gov.pl
  •     Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  •     Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa

Okres przechowywania danych: 
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych: 
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: 
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie 
cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Inne informacje: 
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane


Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. 
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. 
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. 
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 5544,91 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wynik naboru:
Ogłoszenie numer: KWP 6/2024, BIP KPRM 134104 Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy Stanowisko: starszy specjalista Sekcji Nieruchomości Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Bydgoszczy
Status ogłoszenia: nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 22.02.2024
Data modyfikacji : 28.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Burchardt-Komorowska
Osoba udostępniająca informację:
Żaneta Marciniak Wydział Komunikacji Społecznej KWP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Pawlaczyk
do góry