Ogłoszenie 28/2021 BIP KPRM 86706. Kwestionariusz dla kandydata. Wynik naboru.
Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: starszy inspektor Zespołu ds. Postępowań w Sprawach Cudzoziemców i Ochrony Osób i Mienia Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy do spraw: postępowań w sprawach cudzoziemców i ochrony osób i mienia
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz
Wymiar etatu: 1 etat
umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
Warunki pracy:
Praca biurowa w urzędzie przy komputerze. Nie przewiduje się wystąpień publicznych oraz pracy poza urzędem. Praca związana z prowadzeniem dokumentacji, porządkowaniu akt na regałach. Na stanowisku pracy nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy. Budynek jest wyposażony w windy, podjazdy i toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca na określonym stanowisku związana jest z poruszaniem się w ciągach komunikacyjnych bez wind i podjazdów i wymaga poruszania się po schodach.
Zakres zadań:
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, zabezpieczenia technicznego, licencji detektywa oraz w sprawach dopuszczenia do posiadania broni
- przyjmuje interesantów w celu załatwienia zgłoszonych przez obywateli spraw związanych z posiadaniem wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, zabezpieczenia technicznego oraz dopuszczeniem do posiadania broni
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach udzielania ulg w spłacie niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym
- prowadzi postępowania opiniodawcze w sprawach cudzoziemców
- przygotowuje propozycje realizacji postępowań i zadań
- prowadzi i aktualizuje bazy danych
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 m-cy doświadczenia w obszarze związanym z realizacją procedur administracyjnych,
- umiejętność interpretacji przepisów, osiągania złożonych celów i rozwiązywania problemów, ustalania hierarchii wykonywania zadań i ich terminowej realizacji,
- umiejętność obsługi programów Microsoft Office, Open Office,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 m-ce doświadczenia w obszarze związanym ze stosowaniem procedur administracyjnych i ochrony osób i mienia,
- znajomość przepisów prawa administracyjnego, ustawy o ochronie osób i mienia i przepisów wykonawczych oraz orzecznictwa,
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ordynacji podatkowej,
Dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/cv i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie http://bip.bydgoszcz.kwp.policja.gov.pl zakładka PRACA W POLICJI / OGŁOSZENIA NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BYDGOSZCZY)
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Terminy i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie do: 13.11.2021 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Wielkopolskich 7
85 – 090 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 86706
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7,
85-090 Bydgoszcz - Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kwp@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) - Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania (poprawienia), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 2950 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynik naboru w załączniku.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie 28/2021 BIP KPRM 86706.
Data publikacji : 08.11.2021 11:00(pdf 125.68 KB)Ogłoszenie 28/2021 BIP KPRM 86706 - plik pdf.
-
Kwestionariusz dla kandydata.
Data publikacji : 08.11.2021 11:00(pdf 258.89 KB)Kwestionariusz dla kandydata - plik pdf.
-
Wynik naboru.
Data publikacji : 17.12.2021 17:12(pdf 81.08 KB)Wynik naboru - plik pdf.